Vyšívanie

30 júla

No jo, odkedy som na pracovnom vyučovaní vyšila svoj prvý obrázok (bol to zajačik :-) ), prešlo už veľa času... Ale neostalo len pri ňom... Tu je zopár obrázkov mojej ďalšej úchylky :-)

 Tuším som ho videla na visieť na chodbe :-)

 Anjelika máme nad posteľou.

"Fairy" motýlika máme nad dverami.

 Livika sa tešila, už len preto, že išlo o Španielsko :-)))


Ježiško a Mariška boli darček pre babku kolegyne.


Tiež darček... a druhé vyhotovenie tiež našlo svoju novú majiteľku.


Keď som sa chcela odreagovať od učenia na štátnice, venovala som sa týmto štyrom ročným obdobiam...
(Ešteže išlo o malé obrázky :-D




Čaká na zarámovanie, ale raz bude visieť u Maťka v izbe.

UPDATE FOTIEK: 28.8.2013


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.