Fairytale Butterflies

29 januára

Takto som si pracovne nazvala dva obrázky, na ktorých som momentálne pracovala. Celkovo to trvalo od 24.9. 2011 do 29.1.2012. Vzhľadom na to, že budem zrejme robiť pozadie a budú sa ešte rámovať, tak to nie je celkom definitívne.

Obrázky sú z časopisu Bára č. 13 (www.bara.sk), odkiaľ vyšívam najčastejšie. Posledné tri dni som na tom druhom dosť intenzívne pracovala a všetko ostatné muselo ísť stranou.

Trošku iné okolnosti zapričínili, že som druhý obrázok musela začínať až tri krát, pričom prvý bol hotový za mesiac.

A tu sú...

Tak a ja si idem pomaly chystať veci na ďalšie obrázky a hneď ako dokončím jednu malú zákazku sa na to vrhnem. Žeby som už konečne začala pracovať na Alfonsovi Muchovi a jeho Drahých kameňoch?

Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Teda to muselo být práce, ale výsledek stojí za to!:-) Nádherný:-) M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pochvalu. v podstate ako s každým vyšívaným obrázkom :-O ale keď to človeka baví, ale to robí pre niekoho ako darček, tak niečo také ani nepociťuje :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.