Modelované...

30 mája

Modelovanie mi nikdy nešlo. Vrchol môjho modelovania bolo, keď sme so sestrou vymodelovali chobotnice z Čertovky. Preto nechápem, čo mi to napadlo :-D Navyše tým, že nemám bohvieaké skúsenosti, sa mi to veľmi nepodarilo. Hmota mi stále praskala. Neviem, prečo. Asi tá hmota na to nie je vhodná. Takže to bola zábava či už v prípade koliesok, tak aj v prípade žabiek. Apropo, žabky. Neviem, či bolo horšie modelovanie alebo maľovanie a lakovanie :-D

Použila som hmotu KERAplast od KOH-I-NOOR. Neviem, či pokus ešte niekedy zopakujem. Asi to nechám ľuďom, ktorí s tým vedia robiť. Tým pádom sa zase FIMO odkladá, lebo si netrúfam pokaziť aj to :-o

Žabky sú natreté temperovými farbami, komponenty majú v striebornej farbe a ich výška je 1,5 cm.

Tieto som si pomenovala "Roses". Kolieska sú natreté akrylovou béžovou farbou a pri ružičkách som použila servítkovú techniku. Nakoniec sú samozrejme nalakované.

Toto sú "Vlčie maky". Farba je slonovinová kosť a taktiež servítková technika.

"Night sky". Prečo asi :-) Kamienky zatlačené do hmoty ešte pred vytvrdnutím, potom natreté čiernou lesklou farbou, posypané striebornými trblietkami a prelakované.

Všetky majú priemer / výšku 3 cm.

Takže toľko k dnešnému príspevku a už sa neviem dočkať, kedy ukážem najnovšie výtvory.

Prajem pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Odpovede
    1. Vďaka :-) keď sú teraz nádherné, ktovie, aké by boli, kebyže sa podaria :-D

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.