Funny Bookmarks

25 júna

Milujem knihy. Všetci, ktorí ma poznajú, to veľmi dobre vedia. A to znamená, že mám doma aj celkom slušnú knižnicu. Po prečítaní knihy v nej zvyknem nechať aj záložku.
malá ukážka...
Dlhé roky som používala jednu jedinú a to tú vľavo dole, "filmový pás" so zábermi z Arabely, ktorú som dostala, keď som začala chodiť do školy. Neskôr som začala používať staré pohľadnice, lebo sa dobre nimi maskovali ťaháky, ktoré boli nalepené na zadnej strane :-). Našla som aj nejaké "free printable", tak som si vytlačila. Naposledy som sa potešila dvomi druhmi magnetických záložiek s motívom od Alfonsa Muchu. Ale nebudem klamať, najradšej mám, keď si nájdem nejakú pribalenú v balíčku, keď objednávam z internetu.
Ale včera mi tak napadlo, že čo s vyrobiť nejaké trochu ináč, ako vytlačením. Keďže sa včerajší pokus vydaril, tak som dnes robila ďalšie. Vyrobila som len zopár kusov, veď si ich môžem kedykoľvek dorobiť.
Jednu sú papierové, druhé sú látkové, resp. stužkové. Tie papierové sú akurát tak námet na výrobu záložiek pre školákov na výtvarke :-) Vyrobila som si žabku, myšku, strašidlo a sliepku :-o

A čo som na to potrebovala?
  • kvietky z organzy
  • látky
  • farebné stužky
  • gombíky
  • koráliky
  • ihlu a nite
  • samolepiace tapety
  • farebný a biely papier
  • tvrdý papier
  • farbičky
  • čierna fixa
  • kružidlo, nožnice a lepidlo
  • spinky
Mám len tieto obrázky, ale v prípade záujmu, vysvetlím a ukážem postup :-)


Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.