Jesenný veniec

20 novembra

Najvyšší čas pridať aj niečo jesenné. V Tescu som si kúpila holý slamený veniec, len som netušila, že nezoženiem všetko, čo som si predstavovala. K tomu som dostala kopec okrasných tekvičiek, takže moja dekorácia na stole pozostávala z nich. Myslím, že by nám tu mali spraviť nejaký hobby obchod, lebo som potom z toho zbytočne na nervy. Ale tak ľudovka nesklamala a tam som narazila na jesenné halúzky, aspoň niečo.

Listy sa ľahko povyťahovali, nemusela som ich odstrihovať a nalepila som ich na veniec v dvoch vrstvách. Nehodili sa mi tam žiadne iné veci, vyzeralo to tak "preplácano", tak som to radšej nesilila a nechala som ho len taký listový. Začala som riešiť dilemu, či pôjde na dvere alebo na stôl. Predsa len, o chvíľu budem na stôl dávať adventný... Viac som sa prikláňala k dverám, ale keď som do stredu posadila sviečku a obkolesila ju šiškami, bolo rozhodnuté :-D Šišky sú tam len položené okolo sviečky. Veniec som posadila do bambusového taniera z Jysku.


Jednoduchá a rýchla dekorácia na stôl je na svete. Aj napriek malým komplikáciám... Mne sa veľmi páči aj takto, a to je hlavné :-)

Pekný deň prajem!

Mohlo by sa páčiť

8 comments

  1. Nádherný veniec Zuzanka, tak si mi vnukla myšlienku tiež niečo takéto vyrobiť. Jednoduché a pritom nádherné. Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka Ti! a je to aj rýchlo hotové :-) už ani neľutujem, že nebol podľa mojich predstáv, tak sa mi zapáčil :-)

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné a vidieť, že máš fantáziu. Pekný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Potvrdila jsi pravidlo "v jednoduchosti je krása" - vypadá to úžasně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten je bezvadný. Šikovné ručičky :)

    OdpovedaťOdstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.