Malá handmade prestávka

19 decembra

zdroj
Nakopilo sa mi niekoľko receptov, tak kým budem schopná pridať niečo z handmade, tak budem chvíľu pridávať recepty, či už jedlo, alebo pečenie (aj keď viac bude toho pečenia). Keďže som mala zopár požiadaviek, či nemôžem pridať občas nejaký recept, rozhodla som sa splniť toto želanie a začnem pridávať toho viac.

Pohrávala som sa už s myšlienkou, že si založím food blog, ale starať sa o tri blogy by bolo "o držku"aj na nezamestnaného človeka. V každom prípade sa mi to viac hodí sem, ako na ten druhý. Ten, kto má svoj blog, vie veľmi dobre, koľko času to zaberie (pokiaľ teda nepridáva do príspevkov obrázky z internetu, ako ja dnes, ale poctivo sa tomu venuje). Takže zatiaľ to nechám asi tak, ale ktovie, aká geniálna blbosť mi zase napadne po Novom roku :-D

Keďže veľmi rada jem, veľmi rada varím a pečiem. Nechcem si to nechať len pre seba a chcem to posunúť ďalej. Snáď to raz niekoho niečo z toho zaujme. Venujem sa tomu už dlhšiu dobu, baví ma to čoraz viac a už som dostala prezývku Bree Van De Kampová :-D Škoda, že sme len dvaja a nemôžem sa realizovať viac, no hold, mám len jeden žalúdok, nie ako Alf :-D Asi začnem chodiť s košíčkom aj ja po susedoch v našej ulici :-D

Pevne verím, že z toho mála, čo tu mám, to nikomu nebude vadiť. Tak dnes asi toľko a idem pokračovať v pečení. Druhá várka škoricového pečiva. A zajtra čakajte voňavý post plný škorice a medu a medovníčkov :-o).

Pekný deň prajem!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.