Prstienky šité z korálikov

19 februára

K náušničkám kvietkom patria aj tieto prstienky. Zostalo mi korálikov tak akurát na ne, tak som si povedala, že by sa možno hodilo dorobiť ich.


Ak budem chcieť vyrábať aj prstene, mala by som si kúpiť takú tú ruku :-D Veď to ani nevyzerá ako prsteň :-D je to niečo čapaté. Spravila som im niekoľko záberov, no aj tak som nebola spokojná :-/.
Veľkosť kvietka je rovnako ako pri náušniciach cca 2,5 cm. Priemer prsteňa je č. 52. Prstienok nemá nastavovaciu obrúčku, ale je vyrobená z rokajlu v príslušnej farbe.

Fotky sú robené vo viacerých situáciách - vonku, vo vnútri cez deň, pod umelým osvetlením či na ruke.





















Ja sama mám takýchto niekoľko v rôznych farbách. Aj z perličiek, nielen z ohňoviek. Mám ich najradšej v lete. Nezčernajú, neočúchajú sa a vyrobila som si ich vo farbách a kombináciách môjho šatníka :o)

Všetky sú dostupné aj na SaShe. V kombinácii s náušničkami za zvýhodnenú cenu.

Pekný deň!

 

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.