Hrk - hrk koláčik

26 júla

Blíži sa víkend, tak tu mám dnes jeden tip na koláčik. Recept som si požičala od mojej drahej Ildi a jej stránky plnej skvelých receptov. Dlho trvalo, kým som si z nich vybrala aspoň jeden :-D Padol mi do oka tento ananásový, ale dostala som od nej tip, že je výborný aj v mandarínkovej verzii.


Potrebujeme:
  • na cesto:
1,5 hrnčeka polohrubej múky
1 hrnček krupicového cukru
0,5 hrnčeka oleja
0,75 hrnčeka mlieka
2 vajíčka
2 lyžice kakaového prášku
1 prášok do pečiva
  • na krém:
500 ml smotany na šľahanie
1 plechovka ananásového kompóty (kocky)
2 sáčky pudingu Créme Olé vanilkový
  • na posypanie:
strúhaná čokoláda


Postup:
Suroviny na cesto dobre zmiešame mixérom v miske a hmotu vylejeme na plech vystlaný papierom na pečenie. Pečieme v rúre rozohriatej na 200 stupňov. Upečený koláč dáme vychladiť. Čo sa týka hrnčeka, objem cca 2,5 dcl. Plech som použila malý 34 x 24 cm.
Do tesnej nádoby nalejeme kompót aj so šťavou, pridáme smotanu, pudingový prášok, uzavrieme a nádobou pár krát zahrkáme, kým nie je krém tuhý. Ja som na tento akt použila stredný hrniec, prekryla som ho potravinovou fóliou a až potom dala pokrievku.
Krém natrieme na vychladnutý koláč a posypeme strúhanou čokoládou.



Príjemné maškrtenie!


Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.