Stojany na štetce

25 augusta

Schválne nepíšem kozmetické, lebo to kľudne môžu byť aj na maľovanie, či dokonca perá alebo ceruzky. Ja som si ich zvolila v takejto jednoduchej verzii, ale samozrejme sa do nich dajú nasypať koráliky, či ryža alebo fazuľky, alebo sa dajú pomaľovať, či oblepiť nejakými ozdobami. Je to rýchle a jednoduché, ani neviem, prečo som k tomu robila to video :-D


Už dlhšie obdivujem rôzne poháre a stojany vo videách o skladovaní kozmetiky. Tiež som také chcela, hlavne, aby boli pekné a rovnaké. Pôvodne som používala pletené košíky a stojany na perá z Ikea. Premýšľala som, z čoho by som si ich mohla vyrobiť, keď mi padli oči na sviečku z DM-ka a bolo to jasné. No a takto to vyzeralo kedysi...


Potrebujeme:
  • prázdne poháre od sviečky - ja som použila poháre z Profissima z DM-ky
  • niečo na odstránenie zvyškov parafínu zo stien a dna - ja so použila drievko na zatláčanie nechtovej kožičky :o)
  • lieh
  • odličovacie tampóny
  • lepidlo alebo tavná pištoľ
  • krajka
... a radšej nemať nalakované nechty :-D

Postup:
1. Do hrnčeka dáme zohriať vodu a položíme do neho prázdnu nádobu zo sviečky.
2. Ako sa zvyšok parafínu rozpúšťa, trochu ho pošťucháme nejakou špajlou. Keď sú zvyšky parafínu dostatočne nahriate a oddelené od skla, vodu odstavíme o odpad vysypeme niekam nabok.
3. Do nádoby nalejeme trochu liehu a vyčistíme od mastnoty a omrviniek, čo po parafíne zostali.
4. Po vyčistení umyjeme s vodou + Jar a necháme obschnúť.

A môžme si pohár dorobiť podľa seba. Ja som pokračovala takto, aby mi to ladilo k zvyšku okolia:

5. Zobrala som si krajku, primerala som ju po hornom obvode a odstrihla potrebný kus.
6. Na okraj som naniesla lepidlo na textil, toto sa dá samozrejme spraviť aj tavnou pištoľou.
7. Prilepila som krajku a bolo hotovo. 

No a takto to nejako vyzerá teraz. Aj so zmenou organizácie :o)


Peknú nedeľu prajem! 

Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. jeeeej vyzerá to krásne :) ja by som tam napríklad miesto štetcov dala cukríky na stolík :P dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, veď jasnééé, každý na to, na čo potrebuje :-D ja už mám jeden pripravený a dám si do neho moje nové Stabilo fixy :-D

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.