Brošňa motýlik

04 novembra


Motýlik je ďalšie stvorenie, ktoré mám veľmi rada. A tak, keď som išla vyrábať tento darček, ktorý letel do Prahy, padla na neho voľba. Rozhodla som sa spraviť ho ako brošňu, len ešte musím popracovať na prichytení zapínania, lebo mi narobilo trošku šarapatu.

Vybrala som si jesenno-zimnú studenšiu kombináciu farieb a mne osobne sa takto veľmi páčila. Motýlik sa skladá z rokajlu, ohňoviek a kryštálikov a navliekané sú na rybárske lanko 0,19 mm.






Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Jé, já se těšila na postup :) Ale když to člověk dělá, tak má asi ruce plné práce a korálků :) Ještě jednou za něj moc děkuji <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tu by bol postup veru o držku :-D takže len také zachytenie pri práci a podobne :-) a nie je za čo ;-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.