◠▫◡❀ Jar (Projekt 2014: 8/40) ❀◡▫◠

20 marca



Dnes je prvý jarný deň a ja som dnešný príspevok stihla pripraviť s odretými ušami. Už som ani nedúfala, ale ponocovanie dosť zachránilo. Veľmi ma lákali mačičky, ale ak to tu nechcem "premačkovať", musím odolať. Mám min. 20 rôznych motívov (ak nie aj viac, všetky som neprešla) a teraz mám vybrať jeden. Veľmi ťažká úloha. Nakoniec to vyhral časopis Rozárka, konkrétne jeho poľská verzia Haft gobelinowy. Maják alebo mlyn? Tak maják bude inokedy... :-) Rozmer je 60 x 60 krížikov a zabral tak 20 hodín práce.





Veľmi sa teším, že k nám konečne zavítala, lebo je to moje najobľúbenejšie obdobie. Milujem, ako sa príroda sfarbuje a oblieka do veselého kabáta. Už marcová mačička sa niesla vo veselých farbách. A keď už sme pri tých mačičkách, hneď zajtra sa tu objaví ďalšie znamenie :-).

◠▫◡❀ Pekný večer!❀◡▫◠

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.