❁ Hrachor (Projekt 2014: 13/40) ❁

30 apríla



The flower of the month April is the Sweet Pea, which means good-bye or blissful pleasure. The sweet pea also has a hidden message too which is thank you for a lovely time. Sweet Peas are fragrant and have an old-fashioned charm! The original wild plant is purple in color, where as many cultivators have created other colors. (Ellen Maurer Stroh)

 Hrachor (Lathyrus)

Hrachor je popínavá voňavá letnička z čelade bôbovitých. Má asi 150 druhov. Originál divá rastlina má fialovú farbu, ale keďže sa už pestuje aj ako okrasná rastlina, nájdete ju aj v ružovej, žltej, či červenej. Mne sa celkom páči toto nežné ružové prevedenie. Rovnako sa mi páčilo, ako sa ľahko a rýchlo vyšíval.






Hrachorom ukončujem tento mesiac a musím povedať, že tento mesiac som na seba normálne hrdá. Vyšila som všetko, čo som si naplánovala (ešte aj niečo navyše), a tak som si spravila trochu náskok, keď mi neostali žiadne nedokončené úlohy. Miestami mi už z toho hrabalo, ale stálo to za to :-D. Hlavne, že som niektorými obrázkami mohla potešiť aj iných (a niektorými ešte poteším v najbližšej dobe). A tak môžem s kľudným svedomím a jednou pribalenou výšivkou dnes odcestovať na kopanice...

Hrachor (Lathyrus)

UPDATE: 7.6.2014
Pri ceste domov spojenej s prechádzkou popri hrádzi som narazila na taký hrachor ozajstný. Nedá mi to a dodatočne pripájam fotografiu :-).


 ❁ Pekný deň! ❁


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.