♐ ♃ Strelec (Projekt 2014: 35/40) ♃ ♐

23 novembra




Strelec

"Je pohyblivé, mužské a ohnivé znamenie ovládané Jupiterom. Strelec v sebe spája neposednosť pohyblivého znamenia, zápal a optimizmus ohnivého živlu, s idealizmom planéty Jupiter. Dáva dobrodružnú, veselú povahu, s obrovskom túžbou po napredovaní a spoznávaní nových obzorov." (www.zverokruh.sk)

Tak sme sa konečne dostali už aj k môjmu znameniu. Na jedenásty krát a necelé dva týždne pred mojimi narodeninami :-). Akurát na neho vyšla obľúbená škoricová mačička, no zrazu nemám čo napísať. Ja osobne na tieto veci neverím, ale až som sa zdesila, keď som čítala zvyšok popisu, koľko vecí tam na mňa sedelo. 
Mačičku som mala opäť hotovú veľmi rýchlo, trvala asi tak 9 hodín aj s lemovaním, tieto znamenia boli taká vďačná rýchlovka. Rozmer obrázka je 50x46 a olemovaný je opäť rámikom 70x70 krížikov.











Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.