Guest post: Kytica zo stužkových kvietkov

31 marca


Mala som v pláne spraviť taký miš-maš príspevok, kde mala byť aj táto kytica, no podľa mňa si to nezaslúži, tak jej venujem celý príspevok. Ako som už písala na Facebooku, je z dielne mojej sesternice, ktorá vyrába veci zo stužiek. Watermark berte teda tak, že fotky sú vlastníctvom tohto blogu, aby si ich nejaká šikovná duša neprivlastnila. Stačí, že už si poniektoré osvojujú nápady, šíria ich ďalej, bez toho, aby dali aspoň nejaký feedback, kde to videli.


No, po vianočných guliach, svietnikoch, venčeku, či veľkonočných vajíčkach prišiel čas posunúť sa ďalej :-). Potrebovala som totiž kyticu. Kyticu, ktorá nezvädne a bude súčasne aj darčekom. Som rada, že na to pristúpila a tak sme hneď vybrali stužky. Oslávenkyňu som raz videla v šatách farby modrej stužky a veľmi jej to pristalo, takže tá bola jasná voľba. Kombinácia farieb je taká moderná a nie príliš farebná, čo sa mi pri danej príležitosti veľmi páčilo. Na Facebooku som písala, že si neviem spomenúť, ako sa to volá, po rozume mi chodilo stále hurmikaki, čo je ovocie a o ktorom bola pár dní pred tým reč a mne utkvelo v pamäti, že som ho nemohla vyhnať z hlavy pri spomínaní na názov tejto techniky :-D. Dnes ale teda už napíšem, že sa jedná o techniku kanzashi, ktorá pochádza z Japonska. Z kvietkov vyrobených touto technikou sa dá vytvoriť mnoho vecí v nespočetne veľa farebných kombináciách.





Kytica pozostávala z obyčajných kvietkov a ružičiek. Do stredu kvietkov som vybrala perlový korálik lemovaný štrasom. Stužky sú saténové a po detailoch z interiéru prídu teraz fotky z vonku na slnku,, kde uvidíte, ako sa kytica pekne leskla :-). Snažila som sa zachytiť všetky detaily a typy kvietkov, tak snáď som na žiadny nezabudla. Nie, že by ostatné neboli krásne, no mne sa strašne páčil vrstvený trojfarebný na samom vrchu a dvojfarebný fialovo-biely.










Z kytice som bola veľmi nadšená. Jedna vec je vybrať farby a priložiť ich k sebe a druhá vec je potom vidieť takto výsledok. Za mňa veľká spokojnosť a teraz sa už len rozhodnúť, či chcem do vlasov čelenku, alebo len sponu s kvietkom :-).

Pekný deň!



Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.