Lesley Teare - Flower Clock (Intro)

23 apríla


Po tom, ako som dala "like" na obrázok z nového čísla časopisu The World of Cross Stitching, som dostala doma dotaz, prečo my ešte nemáme doma také hodiny, že to by sa mu páčilo :-D. Pozrela som, či si robí srandu, hmm, nerobil... 

1. Kúpiť časopis.
2. Kúpiť hodiny.
3. Kúpiť materiál.

A tak je tu tento úvodný príspevok. O priebehu budem informovať samozrejme tu (WIP), na Facebooku aj Instagrame. A uvidíme, či sa zmestím do tých 30 hodín :-)).

Dizajnér: Lesley Teare
Časopis: The World of Cross Stitching issue 228 (May 2015)
Rozmer: 117 x 115 krížikov
Materiál: Aida 16 count a 18 ks mulinky Anchor (10,08€) a hodiny som kúpila v ľudovke neďaleko KIK-u v centre Trenčína.

Hodiny (4 €) majú priemer 19 cm, mala by mi vyjsť ešte centimetrová rezerva po okraji.






Pekný zvyšok večera!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.