Polystyrénové vajíčka so zajačikmi

04 apríla


Po dlhej dobe sa tu objavia polystyrénové vajíčka :-). Sú vyrobené technikou vtláčaného patchworku a postup môžete vidieť tu.



 Vajíčka som kupovala v DaVinci a sú veľkosti 10 cm. Tieto boli fajn, lebo už mali naznačené osminy, takže som nemusela nič merať a len som rezala. Zajačikovia (Rico design 73482) boli pôvodne určené ako dizajn na obrus, ja som si ich vybrala na vajíčka, lebo veľkosťou sa mi na ne hodili. A v galantérii som zbadala nastrihané farebné stuhy, tak som si jedny kúpila kvôli týmto vajíčkam. No a teraz zopár fotiek :-).













Tu sú všetky, čo mám spolu a tie predchádzajúce polystyrénové vajíčka môžete vidieť tu, tu a tu.

Pekný večer prajem!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.