Lesley Teare - Pretty Rose Card (Deň matiek 2015)

10 mája


Dnes je Deň matiek a tak, ako minulý rok, aj tento som si pripravila malý obrázok. Aj tento je od Lesley Teare a predloha na neho je tu. Vybrala som ho ešte v marci, keď som vyšívala jeho kolegu Sweet Flowers With Love. Dokonca už vtedy som si nachystala materiál a priznám sa, že som rátala s tým, že v nejakom okne ho vyšijem a budem ho mať pripravený. To sa samozrejme nepodarilo. Tento mu bol štýlovo podobný, čo hralo hlavnú úlohu pri výbere a aj napriek tomu, že tento v originále rámik nemá, aj tak som mu ho po menšom prispôsobení vyšila. Tiež som sa rozhodla opäť pre pohľadnicu. Na konci príspevku môžete oba obrázky vidieť spolu. Dôvod prispôsobenia bol ten, že tento ružový mal o dva krížiky navyše, teda 38x38 krížikov. A opäť som sa veľmi tešila z vydarených francúzskych uzlíkov. Asi mi to konečne po takmer dvoch rokoch konečne pôjde :-D. 

✄ ✄ ✄

Today we have Mother´s day and I decided to do some design this year again. The last year I did Flower Basket by Lesley Teare. I chose this rose design on March when I was working on Sweet Flowers With Love. I also prepared material. I really wanted to work earlier than on May. This plan failed, busy Suzi. This rose design was stylishly very similar to Sweet Flowers. It hasn´t frame but I decided for the frame. I adjusted the frame of Sweet Flowers to this design which is a little bit bigger (38x38 crosses). I also did a card. You can see both cards at the end of this post. And I did sooo pretty french knots again. Did I finally learn it? :-D













Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.