Vlčie maky

02 mája


Keď už si užívam predĺžený víkend na tej Myjave, tak tu mám jeden vankúšik, ktorý som vyšívala ešte na strednej škole, čo je pekne dávno :o). Motív vlčích makov s kvietkami som našla v časopise Nápady a rady, ktorý vtedy mama občas kupovala. Snáď doma doplním aj číslo. Vyšila som ho len tak, z nudy, bez úmyslu vyhotoviť vankúš. Potom som si vymyslela tú kvietkovú bordúru, dala som ju okolo kytičky a vankúš už bol v pláne. Výšivka pekne dlho ležala medzi ostatnými, kým sa z nej stala návlečka na vankúš. Keď som bola v Alpách, kúpila som si tam jeden vtipný vankúš a zobrala som si ho na Myjavu, lebo tam som nemala žiadny taký, kým doma dosť. Lenže samotný bol celý biely, dosť sa špinil a žmolkoval. To bol dôvod konečne vyhotoviť tú návlečku! Zelená deka, zelené steny, zelená látka :-).

A aspoň jedna mobilná fotka počas prechádzky. Je dosť škaredo, plán spraviť zopár jarných fotiek mi nevyšiel.


Peknú sobotu prajem!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.