Vankúšik pod obrúčky (Wedding Rings Cushion)

13 septembra


Nevedela som sa dočkať, kedy budem písať tento príspevok. Mala som prísne zakázané publikovať ďalej ako po vyšívanú časť a tak som čakala do včera. Ráno som som chcela rýchlo nachystať príspevok, ale bola som rada, že som stihla nachystať seba :-D. Tak tu je vankúšik pod obrúčky pre moju sestru...



Zvolila som si dizajn od Rico design (dá sa zakúpiť napr. tu, či tu), ktorý tvorí jednoduché srdiečko vyskladané z lístkov. V galantérii som si všimla mulinky od DMC, ktoré boli pekne lesklé a tak sme vybrali jednu, aby to nebolo len také obyčajné klasické. Potom tak na to pozerám, že ono by to nebolo zlé, keby to bolo celé a tak som tam pri najbližšej príležitosti išla a kúpila aj ostatné odtiene. Je to vlastne rad "Light Effects", ktorý je tvorený mulinkami metalickými, perlovými, či svietiacimi v tme. priznám sa, že neviem, aká bola ponuka u nás skôr, ako prestal distribútor túto značku k nám dodávať. V každom prípade, bola to dobrá voľba a z výsledku som bola veľmi nadšená. Môj výber štyroch farieb obsahoval jedného člena z rodiny "Pearlescent" (E211), jedného z "Precious metal" (E168) a dvoch z "Jewel" (E334 a E718). Efekt bol tak úžasný, škoda, že sa mi ho nepodarilo zachytiť vernejšie.


To bol postup, ktorý som pred 15 týždňami pridávala na Instagram a tu je vyžehlený výsledok, ktorý sa spracovával ešte ďalej :-) a zopár detailov, kde je vidno aj nejaké to trblietanie. Vyšívať som musela pomalšie, opatrne, aby sa mi nemotali, lebo tu by rozmotávanie nebolo až také jednoduché, ako pri klasických bavlnených. Ale inak v pohode, išlo to celkom hladko.





Vyšitá časť bola hotová, bolo treba spraviť vankúšik. K tomu bola treba saténová látka, krajka a náplň do vankúšov. 


Aby náplň nepresvitala, tak bolo potrebné našiť satén aj na vrchnú časť. Potom prišla na rad príprava krajky (ja som chcela tenšiu) a jej následné prišitie.





Potom sa prišila zadná časť a vankúšik sa mohol naplniť :-).





Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.