Mirabelle kartičky

22 októbra


Keďže som tu nedávno ukázala moje nové rozdeľovače do diára, je na čase ukázať aj zvyšok. Tak ako som si predtým spravila kartičky do diára s motívom Gorjuss, tak som si vyrobila aj s Mirabelle. No veď aby to ladilo, nie.
Mirabelle je trochu drahšie dievčatko, rovnako ako Gorjuss, ktorú som pasovala za jej sestru. Tiež ju nájdete na rôznych predmetoch, či látkach a by som povedala, že je to pre bláznov ako ja vďačný objekt ako Hello Kitty, či podobné postavičky. Priznávam, podľahla som jej tiež, čoho dôkazom je aj tento príspevok s jej obrázkami...


A tak som si vyzerala kartičky zo scrapbookového papiera a nalepila na ne obrázky tohto rozkošného dievčatka.



No, dokonalé zladenie :-) Ešte aj pero, ktoré som ukazovala vo videu. Aj lepiace papieriky, ale tie tu nie sú.







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.