Moriak zo šišky

27 októbra


Minulý rok som potrebovala jedného moriaka. Žiadneho som nemala, tak som si narýchlo vyrobila. Áno, tento príspevok tu mal byť minulú jeseň, len som to akosi nestihla. Bolo to v čase, keď som o vysekávačkách mohla iba snívať :o). Jediné vyseknuté sú tu oči, ostatné som pekne za pomoci ceruzky, pravítka, kružidla a nožníc vyrobila ako za starých dobrých čias na základnej škole :-)))

Plánovala som tých postavičiek viac, no som len jedna a deň má iba 24 hodín. Hoci by som rada tvorila, aby som si oddýchla od všetkého stresu, ktorý práve prežívam, nezmôžem sa na viac, ako vymaľovať jeden kvietok v omaľovávanke pre dospelých, prečítať jednu (niekedy necelú) kapitolu knihy a zaspať. Ja si budem držať palce, aby sa mi aspoň tri postavičky do konca roka podarili, nech to prekladanie šišiek z miesta na miesto by si to zaslúžilo a nateraz idem nabrať síl na ďalší hektický deň do periniek :-).








Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

4 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.