Narodeninové víly: September

02 októbra


Nie, nepáči sa mi, že som vílu nestihla publikovať v danom mesiaci. Mňa to dokonca hnevá. A veľmi. Snáď tento mesiac to dopadne lepšie, aj keď je pravda, že mám strašne veľa práce. Septembrovej víle bola pridelená astra, čo je pre mňa kvietok, ktorý krásne oživí jesennú záhradku a mám ho veľmi rada. Predloha na túto vílu sa nachádza tu.
JanuárFebruárMarecAprílMájJúnJúlAugust

✄ ✄ ✄

I don´t like that fairy wasn´t on my blog in September. I´m angry about it. A lot. I hope this month will be better. But I have a lot of work, that´s the fact. And what is the flower of this fairy? Michaelmas daisy (Aster) which revives autumn gardens. I like this flower so much. The chart for this fairy is here.

JanuaryFebruaryMarchAprilMayJuneJulyAugust




Pekný deň!



Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Well done! Beautiful stitching!
    Hope you can get your gardening done and have more stitching time.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you Deb! This month is also busy but I´m proud of me, October fairy is almost done. She´s waiting for backstitching :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.