Diár 2015 - Update 3

12 novembra


Úplne super to vyšlo, aj keď som už ani nedúfala. Od dnes bude v Lidli akcia na diáre (4,99 €). Obrázok hovorí o čiernom a hnedom, ako minulý rok, no len o jednom druhu, takže som celkom zvedavá. Hej, je to rok, čo som ulovila tento môj hnedý a dnes sa vyberiem po čierny, tak ja dúfam, že budem mať šťastie a budú tam. Už vieme, ako to s tými akciami v Lidli chodí, že. Bohužiaľ.P oďme sa ale pozrieť na to, kam som ho zase posunula :-).


Hlavnú úlohu v treťom update zohrali zlato-strieborné rozdeľovače, ktorých výrobu som ukázala v tomto príspevku. Mirabelle, ktorú som si vybrala ako hlavný motív, som preniesla aj na kartičky, o ktorých som písala tu


Pribudli aj ďalšie lepiace papieriky, na ktorých som celkom závislá :-D. Nie, to nie sú všetky nové...


Dostala som Mimoňa a visačku predsa nevyhodím. A tak mi zopár týždňom hľadí do objektívu pri fotení týždňov a stráži mi blogové vizitky :-).


Je to pekne dávno, čo som robila takýto príspevok. Takže sa prenesieme až na koniec júna a začíname...























Jednotlivé týždne majú svoju nástenku na Pintereste

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.