Crelando Stamping Set

24 marca


Som si vedomá, že by som tento týždeň mala pridávať nejaké tie veľkonočné inšpirácie, ale na to momentálne nie je čas a tento rok budú musieť postačiť tie z minulých rokov. Dnes to bude o pečiatkach z Lidla.

V čase, keď som začala chystať tento príspevok, mala byť akurát v Lidli akcia na tieto sety. A papierové pásky... Lenže som prišla do predajne a tam ma čakalo posledné balenie pások. Bola som veľmi naštvaná, že si počas akcie nemôžem kúpiť to, čo tam má byť. Naivne som sa tam na druhý deň vrátila, že sa mi to už podarí, ale tovar vôbec nedoplnili. Pokúsila som sa o to ešte v dvoch ďalších predajniach, ale smola. Na Myjave som ešte nejaké zohnala, aj keď jedny z nich mám ešte z minulého roka. Keby som tie pásky tak nezbožňovala, tak mi je to fuk. Ale ony sú vážne super... a krásnučké... a rozkošné... Späť ale k pečiatkam, o ktorých som od hnevu ani nedokázala potom dopísať tento príspevok.

Minulý rok som prišla k sovičkovému setu ako slepé kura k zrnu. Priznávam, že od určitej doby sa snažím sledovať akcie, aby mi neušlo niečo, čo by sa mi mohlo hodiť :-D. Tým myslím hlavne papiernictvo a tak. (Teda pokiaľ to vlastne do obchodu príde alebo to nedopadne ako s páskami. Nestalo sa niečo podobné bohužiaľ jeden krát.) Takýchto "prkotiniek" v mojom prípade nikdy nie je dosť, že. Bola som vtedy na bežnom nákupe, keď sa mi do zorného uhla dostal posledný balíček vo výpredajovom koši. Ako keby tam na mňa čakal. Keď som zbadala, že sada obsahuje aj sovu, bolo rozhodnuté. Nepamätám si cenu vtedy, teraz bola 3,99 € a predpokladám, že sa veľmi nelíšila. No a keď sa mi nezadarilo s páskami, zobrala som si k sovičkovým pečiatkam ešte set s abecedou.

Sovičkový set (Decorative designs for letters or cards)


Sada obsahuje 6 pečiatok a čiernu atramentovú podušku. Pečiatky sú drevené a guma so vzormi je pevná a krásne vyrezaná, takže sa dobre pečiatka otlačí. Tieto sú rozhodne moje najobľúbenejšie so všetkých pečiatok, čo mám. Chceli by ste vidieť aj ostatné? Pýtam sa, ako keby som mala pravidelne komentované príspevky, hmm....




Je fajn, že rovnaký obrázok je aj z druhej strany dreva, na ktorom sú pečiatky prilepené. Ľahko sa nájde tá správna. Sovičková je jednoznačne moja najobľúbenejšia a nedávno som ju zdieľala tu. Atrament nanášam na pečiatku tak, že podušku prikladám k pečiatke, nie pečiatku k poduške. Menej sa otlačia okraje, občas sa mi ich podarí neotlačiť :-).







Abecedový set (Complete alphabet and "&")


Hoci som už v čase kúpy mala písmenkové pečiatky z Tigra, neodolala som ani týmto. Už len kvôli tomu, že som s predchádzajúcim setom spokojná a drevená pečiatka s dobre vyrezaným vzorom nie je na zahodenie. Set obsahuje základnú abecedu a skratku "&". Dĺžne, či mäkčene tu k písmenkám bohužiaľ nenájdete. No k písmenkám bola pribalená aj červená poduška. Priemer kruhu je asi 2 cm a písmenká sú aj olemované kruhom.












Pečiatky sú už trochu "zakuckané", keďže som ich zopár krát použila. Po použití ich zvyknem hneď aj vyčistiť. Keďže sa mi v priebehu roka z klasickej modrej, červenej a čiernej zbierka podušiek rozrástla, tak som pečiatky nafotila aj v rôznofarebnej koláži :-)))

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

3 comments

  1. To vypadá moc dobře, asi to taky chci. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada by som napísala, že už ako keby si ich mala, ale toto tak ľahko nedokážem skôr ako o rok :-D

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.