Darčeková visačka

09 augusta


Cez víkend som bola sama doma a tak som samotu musela vyplniť niečím iným ako duchaplnými myšlienkami o nesmrteľnosti chrústa. Deň plynul a ako tak k večeru konečne zasvietilo cez mraky slnko, prišla na mňa kreatívna chvíľka. A tak som povyťahovala zo skrine všetko, čo sa dalo použiť a pustila sa do toho. Rozvrhla som si dve nové pohľadnice a potom mi padli do rúk visačky, ktoré som si kúpila za podobným účelom už si ani nepamätám kedy a bolo vymaľované :-).


Visačky - Tiger
Garden Craft Set (Crelando) - jarná akcia v Lidli
Design Block 15x15 - TEDi
Papierové motýle - Flutter Bits Belle (Prima Marketing)
Papierové kvety - Tales of You and Me (Prima Marketing)
Silikónové pečiatky Efco - Crative Panta Rhei
Šité kvety - TEDi
Nožnice (Tiger), Dierovač (Ševt), Lepidlo KORES
akrylový blok na pečiatku (Jukan), atramentová poduška (set z Lidla), rezačka Peach (Alza)

Ja samozrejme píšem miesta, odkiaľ dané veci mám, ale dajú sa zohnať aj inde, len treba hľadať :-). Tu ešte pridávam detail papiera, ktorý som použila z "garden setu", lebo na fotkách a pod ďalšími vrstvami trochu zaniká. mimochodom, na tie kvety som narazila náhodou a pre istotu ich kúpila. Zišli sa :-).





Farebnej visačke som najprv odstrihla okraj a následne ju nalepila na kartónovú. Len čo čert nechcel, zabudla som aj papierom odstrihnúť rožky, aby mali tvar visačky. A dokážem ja inak pečiatkovať ako tak, že si zababrem to, čo nemám? Ani si nechcem predstaviť, ako by to dopadlo, keby som sa rozhodla motýľa vyfarbiť :o).

Zhodou okolností som neskôr narazila na video, kde to bol trochu iný level zdobenia, až som sa hanbila za tento svoj výtvor. Zrazu som tam videla samé nedostatky, moja fakt úžasná vlastnosť. Ale jasné, je to pre mňa challenge a raz takú super visačku spravím aj ja :-D. Mimochodom, stojan, na ktorom je to položené, je tiež z Panta Rhei.

Okrem tohto som si rozvrhla tri ďalšie veci, nezostalo len pri visačke a chcem sa pokúsiť aj o nejaké to video, len ten deň má akosi málo hodín a víkend málo dní...








Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.