Scrapbook Wedding Picture

30 augusta


Dnes tu mám ďalší svadobný príspevok, no tentokrát v inom prevedení. Ono to vlastne vzniklo spontánne. Pred objednávkou materiálu som si naškicovala dve možnosti, ako by som si svoj výtvor predstavovala, aby som vedela, čo všetko potrebujem. V tom čase som plánovala obyčajné prianie. Išlo však o kamarátov a tak som chcela niečo extra. Keď som začala pracovať, vtedy sa to celé nejako zvrhlo iným smerom. Ako som tak pozerala na kvety, ktoré mali ísť úplne na niečo iné, tak mi napadlo spraviť zmenu. Že čo keby som to spravila ako obraz? Našťastie mali v Tigrovi ešte jeden (biely) rámik so sklom hore a tak mi už nič nebránilo zrealizovať tento nápad do finálnej podoby. Aj s videom, ktoré síce vyzeralo v náhľade super, no výsledok je jeden zašumený miš-maš pod umelým svetlom. Za pokus to stálo a ja mám poučenie do budúcnosti...

P.S. Dnes šialene málo fotiek, sklo a odrazy v ňom sa k sebe veľmi nehodia :-).


rámik: Tiger
kvietkový papier: papiernictvo Panda, Hlohovec
papierové rozety: Rayher Doily Set (Organizárorka)
blok papierov: TEDi
papierové listy: Optys (Creative Panta Rhei)
papierové kvety: Handmade paper symhony flowers (Jukan)
nevesta so ženíchom: Scrapiniec (Jukan)
Mr & Mrs: Wycinanka (Organizárorka)





Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.