Kávové srdce

25 októbra


Vždy si robím srandu, že by som zapadla medzi Gilmorky, čo sa kávy týka. Vždy ma pobaví, keď náhodou v kuchynke stretnem kolegu, ktorý sa ma pýta "koľká denná dávka to už dnes je?" :-). A tak mi napadlo, že som vlastne káve ešte nič nevenovala. Bolo mi jasné, že vyšívanie mi bude zase trvať celú večnosť, aj keď už mám ten dizajn nachystaný najmenej dva roky. Chcelo to niečo rýchle a jednoduché. Jasné, srdce = láska, srdce z kávy...


A tak som si zobrala korkovú "a-štvorku", vystrihla z nej srdce a oblepila ho kávou. Nebudem klamať, pri každom jednom zrniečku ma pichlo pri srdci :-D. Keď boli všetky zrniečka nalepené, prilepila som kúsok čipkovej látkovej pásky, z ružičiek na scrapbook vytvorila mini kytičku, ktorú som dozdobila mašličkou. Konala som však trochu unáhlene a až pri fotení s nešťastníkom bleskom som si uvedomila, že som korok mohla natrieť tmavohnedou farbou. Normálne to až tak neruší a na fotenie bez blesku som si nenašla čas.


Nakoniec, keď už bolo všetko dokonale suché a každé zrniečko držalo na svojom mieste, rozhodla som sa z celého môjho výtvoru spraviť obrázok. Sklo som bohužiaľ musela dať bokom, no keďže sa mi podarilo vyloviť v mojej zbierke rámov tento úžasný vintage rámik, tak už bolo viacmenej rozhodnuté.


Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.