❆ Adventný kalendár ❆

24 novembra


Povedala som si, že tohtoročné Vianoce na blogu neodfláknem a napísala som si zoznam vecí, ktoré by som chcela spraviť. Som na seba hrdá, lebo už mám z neho dve a toto je tretia, hoci je publikovaná ako prvá a na zoznam bola napísaná ako posledná 😊. Nápad prišiel celkom nečakane a som rada, že sa mi to podarilo presne podľa mojej predstavy. 


Mala som to uľahčené, lebo som si bola istá, že všetko potrebné už doma mám. Ale rozhodne to nie je nič náročné ako materiálovo, tak náročnosťou. 

Potrebujeme:
❆ rám na obraz 21x29,7 cm (od Vietnamca)
❆ tvrdé papiere s vianočnými motívmi (TEDi)
❆ vianočné nálepky (KIK, TEDi)
❆ penovú obojstrannú pásku (TEDi)
❆ ceruzku, ihlu, orezávatko, pravítko, nožnice alebo rezačku
❆ pečiatky s číslami (Creative Panta Rhei)
❆ šablónu s okienkami (vyrobila som si v Autocade 😊)

Papiere, ktoré som použila sú vlastne zo sady a mám ich z Tedi-ho niekoľko. Už sa tu objavili v iných výtvoroch a hoci tu práve nemajú konkrétne tieto, tak aspoň na  ukážku ako vyzerajú - 30,5x30,5 cm a 14,8x21cm

Na papier som si obkreslila zadný panel z rámu a vystrihla. Nie som spokojná so svojou rezačkou, tak som išla na to takto "oldschoolovo" 😊. Potom som si položila šablónu na vystrihnutý papier a kružidlom som označila rohy okienok.




Postup zopakujeme aj pri druhom papieri.




Ako pomôcku som si bodky na opačnej strane papiera pospájala, aby sa mi ľahšie orezávali.







Hlavne sa nepomýliť a nevyrezať všetky strany a nezabudnúť na zrkadlový obraz. Tie okienka netreba takto úplne otvárať, to som len ja kvôli fotke. Stačí trochu ohnúť a zvyšok sa ohne pri oficiálnom otvorení okienka.

Potom som po krajoch a všade medzi okienkami nalepila penovú pásku. Penovú bolo treba preto, lebo druhý papier som chcela mať vyššie, chcela som to trochu 3D. 



Bola to však riadna potvora, hlavne pri rezaní a strihaní a mala som pocit, že už aj uši mám s ňou oblepené 😂.

Na druhý papier som medzi vyznačené bodky nalepila nálepky.



Odstránila som ochrannú fóliu z pásky a diel s okienkami som nalepila na ten nálepkový.




Okienka som opečiatkovala a oba zlepené diely vložila do rámu, z ktorého som sklo odložila, lebo teraz nie je potrebné.




Takto nejako vyzerá okienko 24 zblízka 😊. Okienko v pohode naspäť zatvoríte.


Do okienok sa dajú samozrejme použiť rôzne motívy - princezny, autíčka, Mimoni, Hello Kitty... Ja som zvolila vianočný, hoci nemám o nálepky núdzu ani v iných kategóriách. 


Tento kalendár navyše neprispieva ku kazeniu zubov, takže ho odporúča päť z piatich detských zubných lekárov 😃.

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.