❆ Zimný veniec ❆

11 decembra


Dnes som mala v pláne iný príspevok, ale prechladnutie a zvýšená teplota ma zahnali do postele. Na úpravu videa už mi neostal čas ani sily.

Venček sa mi podaril ešte lepšie, ako som si predstavovala a bola som veľmi nadšená, keď som s prácou skončila. Hoci som pôvodne plánovala, že tento zimný bude symetrický, kvôli sovičke som spravila menšiu zmenu a som za to celkom rada 😊. 


Použitý materiál:
❆ prútený veniec Փ25 cm (čínsky obchod v Hlohovci)
❆ šišky (čínsky obchod v Hlohovci)
❆ zasnežené bobule (Ignis Dekor Hlohovec)
❆ vianočná hviezda fialová (Ignis Dekor Hlohovec)
vianočná hviezda zlatá (Anjelské stuhy)
❆ strieborné ruže (Anjelské stuhy)
❆ sova (vianocnapredajna.sk)







Pekný večer!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.