Rekapitulácia roku 2016

19 januára

Dlho som premýšľala, či spravím nejakú rekapituláciu uplynulého roka a nejako som sa k tomu nakoniec nedostala. Ono zase z tých 21 príspevkov sa toho veľa vytvoriť nedá, že. Práca a sťahovanie urobili svoje. No a netreba zabúdať na môj najväčší problém – veľmi veľa koníčkov a veľmi málo voľného času.


Tento rok som vyšila len štyri obrázky. Vyšívanie mi chýba, mám veľa krásnych predlôh, plánov... A hoci som veľakrát išla domov s tým, že dnes sa do niečoho pustím, po príchode domov som sa pustila akurát tak do postele. Tento rok som si povedala, že sa budem viac snažiť prekonať svoju únavu, tvorenie je dobrá terapia a vyšívanie môj druhý najväčší koníček.

► Veľkonočný
Lesley Teare - For a Special Mum
Margaret Sherry - Trick or Treat!
Margaret Sherry - Trimming the Tree


A tým prvým sú knihy. Vedľa tej spomínanej postele som mala položenú vždy nejakú. V porovnaní s vyšívaním sa mi v čítaní celkom darilo. Pre niekoho veľa, pre niekoho málo, minulý rok som prečítala 19 kníh. Alebo teda 18 a pol, jednu som dočítala tento pondelok. Kým som bola doma, tak bolo viac vyšívania, pri dennom hodinovom dochádzaní do práce, je viac čítania. Teda ak náhodou nespím ☺.


Čo nám trochu nevyšlo, bola minuloročná challenge. Keď sme sa do nej pustili, ešte sme netušili, kam sa náš rok uberie a že peniažky pôjdu do zariadenia.


A boli len dva recepty, hoci som robila aj veľa nových vecí.
Figaro rezy
Karotkový krémová polievka


Za to som zabrúsila aj do nového „odvetvia“ a skúsila som scrapbook. Ani zďaleka sa to nechytá na diela od scrapbookových profíčiek, ale ja som mala z tých svojich výtvorov aj tak veľkú radosť.

Svadobné blahoželanie
Darčeková visačka
Svadobný obrázok






Tento rok som totálne odflákla aj diár. Nemala som čas zostrihať video, potom sa mi to nejako nakopilo a bolo. A to som si ho tak pekne ozdobila, „vytunila“ a ešte si aj originál Filofax kúpila. Až na zopár fotiek na Instagram, som z témy #planneraddict pridala iba príspevok o kalendári, ktorý som si do neho vložila. Ale oblepený je celý a je pekne tučný


Minulý rok sa mi podarilo vyrobiť aj zopár dekorácií. Hlavne preto, že do nového domu patrí nová výzdoba. Takže sa mi podarilo vyrobiť napr. vence a keby sa záver roka v práci nezvrhol zlým smerom, stihla by som ešte jeden. Ale aj napriek tlaku , nedostatku spánku a času sa mi podarilo spraviť na blogu advent.

Štvorlístkové srdce
Kávové srdce
Jesenný veniec
Adventný kalendár
Adventný veniec
Snehové vetvičky
Zimný veniec
Svietniky

Tento rok by som sa chcela vážne polepšiť. Mám diáre, veľa papierov a iných pomôcok na tvorenie, a všetko leží v skrini a mňa to mrzí, lebo je v tom kopec peňazí a mohlo by z toho vzniknúť veľa fajn vecí. A ešte by som chcela veľa nových vecí skúsiť. Len ja si vždy poviem pre koho...


P.S.: Radšej dve a pol hodiny denne, ako vôbec. Takto momentálne pracujem na valentínskom príspevku. Kiež by mi to vydržalo celý rok. Toto bolo po prvom dni, ďalší update bude už dnes večer na Instagrame .

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.