Košík so zajačikom (Springspiration #3)

22 marca


Dnešný tretí diel série "Springspiration" bude patriť košíku so zajačikom. Som si vedomá, že to práve nie je vrchol tvorenia, ale ako inšpirácia na rýchlu dekoráciu to hádam postačí. Už som bola takmer na odchode, keď som si všimla košíky rôznych veľkostí. Jeden som si hneď musela zobrať a trochu ľutujem, že som si nekúpila aj menší, taký nejaký na stôl.
Vedela som, že tam budem chcieť poukladať niečo veľkonočné, no nápad mi skrsol v hlave až vtedy, keď som si v ňom doniesla časť kvetinového nákupu. Hoci v tomto okamihu už je celé toto zoskupenie v košíku menšom a ja už zase vymýšľam, čo ďalšie dám do väčšieho, dnes sem pridávam pôvodnú verziu a vlastne aj prvú dekoráciu zo série, ktorú som pripravila.

Použila som:
zajačik, umelé kvety a košík - Ignis Dekor Hlohovec
vajíčka - Tesco (pár rokov dozadu)





Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.