Lesley Teare - Pretty Rose

08 marca


Keďže je dnes Medzinárodný deň žien, tak som si pripravila pri tejto príležitosti krátky príspevok. Ako už u mňa býva zvykom, čas mi neuveriteľne letí, pozriem do kalendára, pozriem do zoznamu plánovaných jarných príspevkov a nastal problém. Je to tam. MDŽ. Stihnem to? Čo vyšijem? Alebo sa na to vykašľem? Nie, to som robila minulý rok... Ešteže mám zopár "freebies" od Lesley Teare a medzi nimi som našla dizajn s názvom Pretty Rose. Samozrejme, že mi chýbali odtiene muliniek, takže som si to musela trošku prispôsobiť.

TAko teda vidíte, stihla som to, aj keď s odretými ušami. Včera (tu), keď som pokračovala, to však vyzeralo veľmi mizerme, zamakala som a urobila som toho toľko, aby som obrázok dnes mohla dokončiť, aj keď som ráno bola veľmi nevyspatá.

Pevne verím, že väčšina si dnes užila pekný slnečný deň s kvietkom alebo nejakou maškrtkou :-).



Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.