Veľkonočné pohľadnice (Springspiration #6)

12 apríla



Ani neviem ako, ale pri objednávkach z mojich obľúbených e-shopov sa mi do košíka dostali aj nejaké veľkonočné veci. A už bolo jasné, že budem vyrábať pohľadnice. Pred pár týždňami počas jednej akcie v Lidli som natrafila na papiere. Na posledné, ako to býva vo zvyku na Kamennom námestí, keď je akcia na veci, o ktoré mám záujem. Hneď mi bolo jasné, že práve tieto papiere použijem na tie plánované pohľadnice. Len som netušila, že až v takom množstve 😃.




Tak som usadila na postel, vysypala obsah tašky, kde som mala už oddelené veci, ktoré budem potrebovať a začala kombinovať. Ako to už býva zvykom, v tomto okamihu bývam veľmi nerozhodná. Vecí som mala dosť, tak prečo nie, povedala som si. A tak z jednej kolekcie papierov vzniklo týchto osem pohľadníc.Aj keď mám ešte čo trénovať, bola som z nich nadšená. Už menej som bola pri úprave videa, ale tak trochu som s tým rátala. Ale fakt len trochu 😃.


Použila som:
rezačku papiera Fiskars
"Spring" Folding Sheets (Crelando)
Doily Set (Rayher)
"Spring & Easter" Patterned Paper (Crelando)
Vajíčka kvety (Optis Kreativ)
Vajíčka biele (Optis Kreativ)
výsek z lepenky Veselé veľkonočné sviatky (Wycinanka)
výsek z lepenky Easter Eggs (Wycinanka)
výsek z lepenky Easter Doodles (Wycinanka)
výsek z lepenky Easter egg (Wycinanka)
výsek z lepenky Happy Easter (Wycinanka)
základ na pohľadnice (Studio 75)
ceľkonočný filc zajko (Halbach)
drevený zajko (Flora)
okrajová vysekávačka (dP craft)
lepidlo
lepiaci roller

P.S.: Ten roller ma pri tvorení vážne hneval. Vôbec nechcelo chytať lepidlo a točil sa na prázdno. Myslela som, že ma z toho porazí, už len preto, že som celý výrobný proces natáčala. neviem, čo sa mu prihodilo, doteraz bol celkom v pohode. Použiť lepidlo však nebol tiež veľmi dobrý nápad, aspoň v prípade papierov.

























Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.