Kvetinový košík (Springspiration #7)

14 apríla


Keďže nasledujúci príspevok sa už celkom nebude hodiť do série, lebo to bude výšivka od niekoho iného, tak týmto košíkom dnes uzavriem moju jarnú sériu, ktorú som si nazvala "Springspiration". Odozva celej série nebola aj tak taká, akú som očakávala a mňa to opäť veľmi mrzí, že všetko moje úsilie vyšlo nazmar, lebo som sa veľmi snažila a veľmi som sa z každého jedného dielu tešila. Je mi veľmi ľúto, že ju končím s takýmito smutnými myšlienkami, možno je to aj tým, že som opäť chorá, ale je to bohužiaľ tak, či sa mi to páči alebo nie.

Tento košík vlastne vznikol celkom spontánne a neplánovane. Išla som si chystať veci na venček, keď v tom, ako som tam mala tú kopu kvetov, som si odskočila pre košík a už som začala skladať. Spomenula som si na zajka, ktorý sedel v skrini, dala ho na starú ceruzku, môže byť, no. Nakoniec som tam ešte pridala kvety jablone, ktoré som použila aj pri venčeku a už som bola úplne spokojná 😊. A hlavne kytica ruží našla svoje miesto a mne ušetrila trochu času pri tvorení košíka...








Pekný večer!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.