Veľká noc 2017

17 apríla


Keď som nenašla mačičku u Lynn, spomenula som si na minulý rok a jednoduchý a rýchly dizajn od Daniely. Povedala som si, prečo nie, bude do série. Pravdou je, že na stránke pribudli aj ďalšie veľkonočné dizajny a dilema bola na svete...
Vyhral to ale zajačik, ktorý fakt ide do série s minuloročným obrázkom a uvidím, do čoho sa pustím budúci rok. Možno konečne do niečoho väčšieho 😊.


Opäť som zvolila perlovku na vyšívanie, hoci s ňou je to trochu hrubšie a hlavne pri lemovaní to nie je celkom ono, ale keď už som tak začala, čo už so mnou, musím tak aj pokračovať. Práve včera som robila poriadky vo výšivkách a musela som sa smiať nad mojimi začiatkami s lemovaním. Bavlnka a lemovanie alebo bavlnkou lemované... Tri niťky miesto dvoch, lemovanie dvomi miesto jednej... Až som mala chuť to všetko prerobiť 😁.





Pekný veľkonočný pondelok!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.