A Little Angel (Obrázok pre Karinku)

21 júla


Už je to pekne dávno, čo som tu mala posledný scrapbookový obrázok, tak je práve najvyšší čas zmeniť to. Tentokrát som vyrábala obrázok pre malú takmer dvojročnú princeznú. Nebojte sa, obrázok som odovzdala so správnou fotkou, ale v rámci zachovania súkromia na všetkých fotkách aj vo videu uvidíte ilustračnú fotku bábätka od Anny Geddes.



Použila som:
♥ sada scrapbookových papierov Back to basic - Pretty in pink (Dovecraft) (Hobbyshop)
♥ výsek z lepenky "A little angel" (Scrapiniec)
♥ výsek z lepenky rámik (Wycinanka)
♥ drevené kvety (Rayher) (Jukanshop)
♥ drevené motýle (Rayher) (Jukanshop)
♥ vysekávačka Lace Heart (Martha Stewart Crafts)
♥ lepiace penové 3D štvorčeky
♥ kvety "Apple blossom" - ružový mix
♥ listy (ScrapBerry´s) (Jukanshop)

Pôvodne som vyrobila obrázok len s fotkou bábätka. Po fotení som položila originál fotku na obrázok, podarilo sa mi ju dať do šikma a veľmi sa mi to zapáčilo, takže som neskôr ešte dolepila jednu vrstvu práve v šikmom smere 😊.







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.