A Little Fruit of Great Love

24 augusta


Keď som robila obrázok pre Karinku, tak som si povedala, že určite spravím niečo podobné aj pre chlapčeka. No a dnes je ten deň, kedy sa konečne obrázok dostáva na blog. Už vtedy som si spravila zásoby a pripravila sa na neho, len chvíľu trvalo, kým som sa k nemu dostala. Ešteže som mala jasno v papieroch a aj rozloženie vzniklo rýchlo, dokonca pred predchádzajúcej skice 😊.



Použila som:
♥ rezačka papiera (Fiskars)
♥ sada papierov Back to Basic "True Blue" (Dovecraft)
♥ obrázok bábätka (Nellie´s Vintage)
♥ drevený motýl "Poetry Life" (Rayher)
♥ motýliková páska (Heyda)
♥ perličky (Tedi)
♥ papierové ruže (You Can Create), mix kvetov, ruža
♥ ružové lístky
♥ obojstranná páska, nožnice, lepidlo
♥ výsek "A little fruit of great love" (Scrapiniec)
♥ výsek ornament (Scrapiniec)
♥ rámik Mossebo 13x18cm (Ikea)







Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.