Medvedie labky

Friday, December 19, 2014


No, čo tak si dať konečne aj príspevok. Ono je to asi jedno, ale mne to už neskutočne vadilo. Bolo však treba sa prispôsobiť vzniknutej situácii, no pomaly sa už začnem vracať do starých koľají aj tu. Keď už mi nevyšlo adventné vyšívanie a všetky predvianočné príspevky, tak si dnes dáme aspoň jeden z mojich obľúbených receptov, ku ktorému sa mi viaže veľa spomienok na babku (recept od nej) a detstvo.

Potrebujeme:
3 celé vajíčka
250 g práškového cukru
250 g mletých orechov
250 g masla (margarínu... jednoducho, čo používate)
celý prášok do pečiva
trocha škorice
500 g hladkej múky

Všetko spolu vymiesime a natlačíme do formičiek a pečieme cca 10-15 minút pri 180 stupňoch. Odporúčam radšej sledovať a neodbiehať. Hotové koláčiky necháme vychladnúť a posypeme práškovým cukrom.





Pekný večer!


You Might Also Like

4 komentárov

  1. Ja ich síce nemám rada:D....to ja máloktoré vianočné pečivo...ale musím aspoň fotky pochváliť:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje sú možno aj najobľúbenejšie :-D Ja mám totiž strašne rada orechové pečivo :-) ďakujem, Eli ♥

      Delete
  2. Moc krásné fotky cukroví Suzi a tlapky sice mám ráda, vůbec cokoliv ořechového, ale neumím je pořádně udělat, vždycky je z formiček nemůžu dostat :-) Hezky se na ně dívá!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No hej, ja som tiež na orechové :-) Občas sa podarí, že sa niektorá prilepí, občas treba viac trieskať, ale stále je našťastie v prevahe podarenejšia väčšina :-))) Budem držať palce, aby poslúchali aj teba, keď ich budeš robiť nabudúce! Ďakujem

      Delete

Vopred ďakujem za vaše komentáre!

UPOZORNENIE
Komentáre s pozvánkami na rozdávačky alebo komentáre s podsunutým linkom blogu budú bez upozornenia zmazané!

Subscribe