Lesley Teare - Sweet Flowers With Love

08 marca


Krásny Medzinárodný deň žien prajem!

K sviatkom, ktoré sú tu, čo si pamätám, som tolerantnejšia ako k tým, ktoré sa sem infiltrovali. Skoro ma trafil šľak, keď som vo filofaxovom kalendári našla poznačený v zozname sviatkov aj halloween. Ako blogerka, ktorá prispieva aj na zahraničné stránky, síce venujem čosi aj takým sviatkom, ale tým to končí. Preto sa netreba čudovať, že sa objaví niečo, čo sem podľa našich tradícií nepatrí (to isté platí aj pre môj druhý blog).
Teraz sa ale už venujme tomu, ktorý je venovaný ženám. Pri tejto príležitosti som si vybrala dizajn od Lesley Teare. Jej dizajny vyšívam rada, sú celkom rýchle, jednoduché a milé. Okrem toho sa tento dá použiť pri hocijakej príležitosti.  Bol hotový tak o 5 hodín a hneď na začiatku som sa rozhodla, že z obrázku bude pohľadnica. Keďže na obrázku je fialová v prevahe, vybrala som mu aj celkový finish v tejto farbe. Je jarný, svieži, pastelový... Mulinky som vybrala zo svojej zásoby a vyplnila som aj džbán, ktorý mal byť pôvodne prázdny. Jeho veľkosť je 36x36 krížikov.









Pekný deň prajem!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.