Upgrade diára

15 februára

Keď je polovica Februára za nami, mohla by som ukázať aj toto, že :-D. Darovanému koňovi na zuby nehľaď, alebo keď je to zadarmo od vydavateľstva Rigier... Minulý rok som sama napísala komentáre na sprosté reakcie na minuloročný, no tento rok som bola mierne sklamaná aj ja. Sama za seba hovorím, že diáre na tento rok sa veľmi nepodarili. Potešila som sa, že bude mať opäť taký formát, ako minulý rok. Prvé sklamanie prišlo, keď som nezohnala fialový. Nie, že by som tyrkysovú nemala rada, mám ju veľmi rada, no keď som na neho pozerala, na ten obyčajný smutný obal, no už mu len dať reflexnú vestičku a bude pekne svietiť... V jednoduchosti je krása, ale to by nesmel mať takú kiki-riki farbu. Radšej by som brala dizajn podobný minuloročnému. Absencia riadkov . do kelu, veď človek si tam chce písať, značiť -  a Silvester miesto Andrei, ďalej som už chyby radšej nehľadala... Zobrala som radšej moju najobľúbenejšiu samolepiacu tapetu a diár som si upgradovala.

Schválne som tam nechala ten tyrkysový pás. Áno, jeden z dôvodov bol, že sa mi nechcelo vyrezávať dierky, ale prišlo mi to tam také oživujúce. Spodný obal som zámerne nechala pôvodný, tam mi to až tak nevadilo, veď na ňom budem mať diár položený.

Pôvodný vzhľad poznáme. Kombinácia týchto troch farieb je výborná, ale ja som vážne chcela fialový :-(.



Bez riadkov je to ťažko, no... Minulý rok som si do neho dala pohľadnicu ako záložku, lebo na šnúrku nemysleli. Tento rok som si povedala, že to spravím tak isto a zabijem aj dve muchy jednou ranou. Z minuloročného som vytrhla stránku z poznámok, riadky obtiahla fixou a mala som podložku hotovú. Nakoniec som sa ale rozhodla, že si dorobím aj stužkovú záložku. Tú mám na prehľade mesiaca a podložkovú na danom týždni :-).

Určite sa mi takto páči viac, aj sa mi na neho lepšie pozerá. V podstate by sa dal oblepiť hocijakými nálepkami (no jasné, že v mojom prípade Hello Kitty), dokonca som niekde čítala, že existujú nálepky priamo na diáre. Len keď už ho idem prerábať, chcela som ho aspoň trošinku seriózny.

P.S.: Včera som sa v Trnave bola pozrieť, či tam ešte túto tapetu nenájdem, že do zásoby, no nič :-( Škoda.

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.