Macramé: Sovy

28 augusta


Kedysi som tu tri príspevky venovala macramé náramkom. Keďže od tej doby uplynulo kopec času a už také náramky vyrába takmer každý, rozhodla som sa macramé posunúť u mňa na ďalší level. Čo tak niečo né? Napríklad sovy? Ja totiž milujem "sovičkové" doplnky.

Keďže som dve chcela podarovať, začala som trénovať. Hoci som za svojich detských čias vyrobila niekoľko náramkov priateľstva, nejako mi preskakovali uzlíky a prvé dve vyzerali veľmi smiešne. Paradoxne ako jediné mali tvar, ktorý som chcela. Tie vydarené totiž vyšli nejaké štíhle. Ale hlavne, že sa podarili :-). Sovy mali pôvodne slúžiť ako kľúčenky, no nejako to nefungovalo tak, ako som chcela a je k tomu potrebná ešte jedna karika. Podľa toho, na čo ich upevníte sa dajú použiť ako prívesok alebo dokonca aj náušnice.







Vytvorila som ich v dvoch verziách - z drevených korálikov a korálikov z brúseného skla. Ktorý variant sa vám páči viac?

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

6 comments

  1. Ta mojeeeeee ♥♥ A už jsem přišla na to co s ní. :) Dám si ji na kabelku ( zrovna jsem si koupila takovou jednoduchou, hnědou a moc se k sobě hodí ) a bude furt se mnou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám svoju zavesenú nástenke a pozerá sa na mňa :-D bojím sa o "konárik". je síce prilepený, ale predsa len pri každodennej manipulácii... ale som rada, že si pre u našla funkciu :-)

      Odstrániť
    2. No toho se taky trochu bojím, ale kdybych viděla, že to nezvládá, tak jde zpátky na poličku. To bych asi vylítla z kůže, zničit si ji. :-O

      Odstrániť
  2. Pekná prácička, milé sovičky! Mne sa viac páči tá s drevenými korálkami,
    Prajem pekný dlhý víkend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem! Podobne aj Vám, snáď bude pekné počasie :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.