52 týždňová mini challenge 2015

22 januára


Občas si človek musí pomôcť a občas je fajn získať nejaký bonus. Ako poteší, keď vysypete prasiatko, kam hádžete medené, aby vám nekazili peňaženku a nájdete tam peknú sumu. Všetci si nemôžu dovoliť rozhadzovať peniaze na rozmary bez rozmýšľania. Kto by povedal, že aj v "super" USA fičia takéto veci. Kupóny, tipy na šetrenie... A že je toho na internete dosť. Postrehla som už aj u nás kupóny na zľavy (napr. v Eve, ale to sú len na blbosti od sponzorov), ale väčšina je napr. pre mňa na dve veci. Ako keď o dušu zbierate body a nakoniec dostanete za to minimum. Aj keď v danej chvíli to pomôže a nepremýšľate, koľko peňazí išlo do bodov, ktoré ste na to minuli, že.


Pri strácaní času na Pintereste som náhodou narazila na 52 týždňovú challenge. A keďže by to možno niekoho zaujalo, tak sa sa nakoniec rozhodla o ňu podeliť. Výzva mala plnú verziu, aj mini. Ja som sa teda rozhodla, že skúsime mini a keď bude práca, bude aj maxi :-). Takže som šla na stránku, kde bol zdroj tohto vynálezu a našla som tam "free printable" (tu). Mal by byť pre rok 2015, ale stále je tam 2014, tak som nadpis najprv upravila a následne som zmenila doláre za eurá. Keďže tam v troch okienkach bola chyba, ktorá vznikla pri kopírovaní z maxi, tak som prepísala čísla na správne. 
Vytlačila som si tabuľku, okraje som oblepila washi páskou, nech sa na to lepšie pozerá a zobrala som si kalkulačku, aby som sa vedela vopred pripraviť, koľko bude mesiac stáť. Začína sa 50 centami a potom sa postupne prihadzujú. Hodnota sumy narastá o 8 eur každý mesiac a na sumu v polovici a na konci sa celkom fajn pozerá :-).


Cukríky v plechovici bude asi poznať väčšina. Ja som mala dve plechovice odložené na podobné účely, takže jedna uvoľnila teraz miesto pre challenge. Okraj som oblepila zlatou washi páskou a na vrch som spravila kruh s rovnakým dizajnom, ako je v tabuľke, aby som obe od seba ľahšie odlíšila.




Prvé štyri týždne úspešne vložené a teraz už si len držať palce, aby sme na konci počítali finálnu sumu :-)
(via)
Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.