Skrýša pre košíčky :)

17 apríla

Túto vec som videla na internete a hneď som sa sama seba pýtala, ako je to možné, že mi také niečo nenapadlo aj samej. Pôvodne to síce slúži na uskladnenie cookies, ale ja som funkciu trochu zmenila a mám to na košíčky na cupcakes. To,že sa mi košíčky váľali v skrinke a stačilo len máličko a všetky sa zosypali, nie je u nás doma žiadne tajomstvo. A tak som si tento nápad ukradla a spravila som si jedno pre seba.

Jedna z možností je ozdobenie stužkou (zdroj obrázka tu)

Všetko, čo na to potrebujete, je prázdny valcový obal od chipsov (Pringles, Lorenz, Crusti Croc ...), samolepiacu tapetu, nožnice, pravítko, poprípade niečo na ozdobu.

Postup zvládne aj malé dieťa. Len sa odmeria výška a priemer valca, vystrihne sa z tapety obdĺžnik a nalepí sa.




Tento mám ale bohužiaľ len na menšie košíčky, na tie väčšie ukážem zase nabudúce :)

Prajem krásny deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.