K promóciám

14 júla

Niečo som na internete hľadala, keď som narazila na túto mačičku. A že nie je sama, je to len jedna zo série "Crazy Cats" od Margaret Sherry, ktorá má na konte veľa mačacích a iných námetov, ktoré boli uverejňované napr. aj v anglickom časopise CrossStitcher. No a keďže jedna kamarátka, milovníčka mačičiek, mala promócie, tak som sa rozhodla, že jej mačičku vyšijem na pamiatku.


Hneď, ako som si pripravila materiál, kanavu a predlohu, som sa pustila do práce. Vyšívala som na kruhu. Keďže samotná mačička vyzerá nejako takto,


bolo ju nutné aj olemovať, nedá sa tento krok vynechať. Ale išlo to rýchlo. Na druhý deň som sa pustila do bordúry. Mala som totiž o dosť väčší rámik a bolo nutné vyplniť prázdne miesto. Zvyšok miesta nad a pod mačičkou som vyplnila dátumom a titulom. Do stredu každej strany som vložila malú packu :-).


Finálny výtvor som zarámovala a obrázok mohol poputovať k novej majiteľke.


Trochu som sa obávala, ale zdá sa, že mačička potešila, čomu som sa zase veľmi potešila ja :-)

Peknú nedeľu prajem!

Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.