Skladovanie muliniek

23 júla

Toto je síce staršia záležitosť, no neviem, prečo som sa s tým nikdy nepochválila :-) Časy, keď som mala na vyšívanie zopár bavlniek a muliniek, sú už dávno preč. Kedysi som v časopisoch obdivovala malé úložné priestory na vyšívacie potreby, dlho som snívala aj o rozkladacom "košíku"... Ale stále som túžila po niečom, čo si vyrobím.

Keď som jedného dňa spomenula pred Majkou z plánografie vo firme, kde som kedysi pracovala, čo zamýšľam, lebo mám v mulinkách bordel, hneď sa toho chytila. Pochopila, čo myslím a ponúkla mi ešte lepší variant, ako ten, o ktorom som hovorila. A tak som domov vyfasovala dve krabice a ďalšie mi odkladala, ako sa míňali. Že keby to vedela skôr, tak ich nevyhodí :-D. Inak v tých krabiciach boli väzby UNIBIND, ktoré sa používali na "tepelné viazanie" dokumentov. Keďže bol čas expedície zákazky, ďalšie krabice sa nahromadili rýchlo a ja som si ich po jednej nosila domov. Och , celkom legálne, veď tie krabice boli len odpad, ktorý som ja "zrecyklovala" :-D. Keď som mala potrebné množstvo, v jednom parádnom obchode s tapetami na Trnavskom mýte (KREO) som si kúpila kvietkovanú samolepiacu tapetu, v železiarstve som si dokúpil držiaky na zásuvky, vyfasovala super pevné lepidlo, ktoré sa v "plánoške" používalo na lepenie dokumentov a mohlo sa začať.


Vtedy som ešte nebola taký japonský turista, takže nemám dokonale zachytený krok po kroku a niektoré staré fotky som vyhodila a nafotila radšej znova :o) Ale tak sú to  len oblepené a zlepené krabice, tak snáď to tam chýbať veľmi nebude.


Väčšinu roboty spravil aj tak môj drahý, takže by nebolo pekné nespomenúť ho. Ja som viacmenej fotila, komandovala a frflala :-D Krabice sú oblepené len z bočných strán, s výnimkou hornej a spodnej, kde je oblepený aj vrch, resp. spodok. Šuflíčky sú oblepené z prednej strany a potom tam boli upevnené držiaky. Takto pripravené sú zlepené do "komody"





Mulinky mám poukladané podľa značenia starých dobrých BCT, príp. dnešných z Českej Třebovej. V prvej zásuvke je biela a čierna, ďalšie idú podľa číslovania, takže od tých, ktoré začínajú 1 až po tie, ktoré začínajú 8. Takže v ďalšom je 1 a 2 (žlté a oranžové odtiene), 3 a 4 (červené a fialové odtiene) atď... Pôvodný zámer sa mal skladať z bonboniérových krabičiek, ktoré som využila na usporiadanie vo vnútri. V krabičke sú staré BCT, Anchor a iné značky a pred krabičkou sú tie z ČT.




Na záver dodám asi toľko, že dobre, že si spomenula na tie krabice. Časom sa moja zbierka rozšírila o zdedené mulinky a to, čo som zamýšľala, by mi rozhodne nebolo stačilo. Keby sa dalo, tak si takéto niečo spravím aj na bavlnky, ktoré mi už "pretekajú" z košíka. A boli by na polici pekne vedľa seba :o)

Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

2 comments

  1. Teda to je tak krásný organizér, dokud jsem neviděla fotky, tak jsem nevěřila, že to není koupené. Jsi šikovná moc!! A závidím Ti, že máš tak krásně roztříděné moulinky. Moje se tlačí s bavlnkami v krabici a jednou za rok to roztřídím a stejně mám za chvíli všechno v jednom klubku, protože mi na ně chodí i dcera :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, no hlavná pochvala patrí môjmu drahému, ten spravil väčšinu, lebo má viac trpezlivosti :o) no poviem ti, že to, že som ju išla znova nafotiť, ma donútilo k tomu, že som si v nej trošku upratala :-D už som to tam mala trošku krížom krážom :-D kedysi som ich mala aj ja pokope, ale potom som sa tak vrhla na vyšívanie, že to už nebolo únosné a mala som v tom dosť veľký bordel. ešte som mala taký zámer, že si dám k sebe aj rovnaké čísla, aspoň tie BCT a ČT, lebo mám z jednej farby načatých aj niekoľko pradienok. chcela som si z galantérky vypýtať krabičky, ale predavačky neboli vôbec ochotné, pritom je to len odpad. ešteže Majka to tak nebrala, lebo to by som teraz nemala takúto super vec :-)
      inak ako decko som aj ja mame chodila na "cverinky" :-) som z nich plietla náramky priateľstva. v osmičke som začala vyšívať, tak potom už na oboje :-D

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.