Rámik na fotografiu

by - 9:09

Ešte vo Februári som bola požiadaná, či by som rámik na fotku neozdobila servítkovou technikou. Nejako som zabudla pridať to sem.

Rámik som ešte predtým nerobila a trochu sa mi nedarilo. Servítka sa pri lepení naťahuje. V kuse mi to nešlo, ostávalo rozdeliť servítku na 4 lichobežníkové časti. Samozrejme aby kraje k sebe priliehali, ako keby bola servítka lepená v kuse. Nechcela som to odfláknuť a chcela som, aby to bolo dobre spravené. Po troche nadávok sa to nakoniec podarilo. Našťastie samotné spoje rámika boli dosť viditeľné, takže mi to len pomohlo., pretože práve v nich sa mi spájala aj servítka. Takto to vôbec nevyzeral, že je tam nadpájaná, ale že je to ten spoj.

Potrebujeme:
drevený rámik
servítku
štetec
lepidlo a lak na decoupage
nožnice
a pevné nechty pri lepní





Peknú slnečnú sobotu prajem!


You May Also Like

5 komentárov

  1. super napad sikulka :)
    mozem sa opytat cim si to lepila? nejakym specialnym lepidlom? a potrela si to nakoniec este cele niecim? Marry

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, tak. špeciálne lepidlo na decoupage a na vrch lak na decoupage. Dostať ich v obchodoch z hobby vecmi, nap. DaVinci

      Odstrániť
    2. * hobby vecami :-)a napr. :-D

      Odstrániť
  2. To je moc krásný a ty jsi velmi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Vlasta :-) ale chýba k tomu šikovnosť v tom, v čom ju máš ty a Jarka a zopár iných :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za vaše komentáre!

UPOZORNENIE
Komentáre s pozvánkami na rozdávačky alebo komentáre s podsunutým linkom blogu budú bez upozornenia zmazané!