Mini stromček zo šišiek

12 decembra


Tento stromček som mala v pláne už minulý rok. Ale na to, aby som si zadovážila potrebné množstvo šišiek bolo treba sa včas zobudiť, nie keď už v parku žiadnej nebolo :-D Tento rok som sa pripravila. Bola som ich nazbierať už v októbri a zopár som ich použila na jesenné dekorovanie a ostatné som si odložila, alebo dala do bambusového taniera a dala som si ich do izby (tiež ako dekoráciu). 
Minulý týždeň bol trochu časovo náročný a tak som bola rada, keď som sa konečne cez víkend dostala k upratovaniu a zdobeniu a k výrobe tohto krásavca. Ja sa vážne z neho teším, lebo výnimočne vyzerá lepšie ako v mojej predstave.


V lete v Nitre som sa už v predstihu pripravila a kúpila som si polystyrénový kužeľ, ktorý som natrela na tmavohnedo, aby biela moc nekričala spod šišiek. Len tak nahrubo, dávala som len jednu vrstvu farby. Potom som vybrala šišky v podobnej veľkosti, na skúšku rozložila okolo a začala oblepovať. Ešte je na fotke vidno zlaté a červené ozdoby (čo je naša vianočná kombinácia)a bobule, ktoré som neskôr zamenila. Našla som mini gule, ktoré som začiatkom roka kúpila (spolu s darčekmi z obrázka) v Tescu vo výpredaji za nejaké smiešne centy, že raz sa mi hodia :o). Priznám sa, aj som zabudla, že ich mám. No a hodili sa veru. Len som musela trochu zmeniť návrh, v galantérii som miesto organzy kúpila tenkú striebornú reťaz a pri nákupe som v Teschu narazila na rovnaké ozdoby, aké mali minulý rok a dokúpila som ešte mašličky a darčeky, ktoré som nakoniec dala len okolo kvetináča, na ktorom stromček stojí. Gule a mašle vlastne vypĺňajú medzery medzi šiškami a tak vypĺňajú prázdne miesta, takže majú dosť dôležitú funkciu :-). Gule som pôvodne chcela lepiť, ale nakoniec som ich zamaskovala a zavesila.








Stromček som si dala do kuchyne na strednú policu (na druhej je v kúte pri komíne ďalší :o), ktorý aj svieti), kde som mala predtým vázu s listami. Ja dúfam, že sa vám páči aspoň trošku :-).

Pekný deň!

Mohlo by sa páčiť

12 comments

  1. To je tak hezký a skvělý nápad :) Mám z toho chuť jít na šišky :D a mco se mi líbí ty barvy, které si použila, kombinace hnědé a modré je krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujeeeeem :-)
      jj, súhlasím, ja sa tak teším, že som zmenila pôvodnú kombináciu, toto vynikne viacej :-) ja som o takomto čase šišky už nezohnala, veveričky asi zhabali na zimu alebo ma niekto predbehol :-D

      Odstrániť
    2. Hmm to je pravda... okrádat veverky není slušný, takže si to zapisuju za uši a přinejhorším příští rok :)

      Odstrániť
    3. no veru, ešte by som išla na prechádzku a začali by po mne hádzať nejaké bukvice :-D

      Odstrániť
  2. Krásne:) mamina tiež zvykla robiť podobné dekorácie zo šišiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Veronika :-) ja už som chcela minulý rok, ale tak neskoro som sa zobudila :-D

      Odstrániť
  3. Suzinko ty jsi šikulka, moc se mi to líbí a hlavně ta originalita :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanička, ďakujem veľmi pekne ♥ To som si pred chvíľou povedala, keď som dokončila svoju prvú perníkovú chalúpku :o)

      Odstrániť
  4. Tavna pistol.... pomocka kazdej praktickej zeny. ;) Je naozaj krasny. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a konečne mám vlastnú zbraň už aj ja a nemusím si požičiavať :-D ďakujem ;-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.