Ihelníček

17 februára




Tento vyšívaný ihelníček sa už mihol ako doplnok pri fotení "Keep calm". Ihelníček som mala v pláne už dlhú dobu, aby som sa zbavila toho čuda vyššie. Hej, kedysi mi vyhovoval a prišlo mi to praktické, ale teraz sa na neho ani pozrieť nemôžem, taký je škaredý :-D Mala som uložených niekoľko inšpirácií, no nakoniec to vyhrala vetvička s ružami z knihy Vyšívanie (100 nápaditých vzorov). Aby nebol taký smutný, neohrabaný, dala som mu, podľa vzoru v knihe, okolo krajku. Biela, ktorú som mala doma, bola príliš široká a béžovej, ktorá mi zostala zo sedáku, bolo na riasenie málo. Ale osobne si myslím, že aj keď som nerobila volániky, na kráse mu to neubralo. Ostatne, ten modrý porazí asi hoci čo.









Pekný deň!


Mohlo by sa páčiť

0 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.