◦。◦ ゜ ♥ ゜◦ 。◦ Bublinky lásky ◦。◦ ゜ ♥ ゜◦ 。◦

14 februára


Keďže pre niektorých ľudí je dnešný deň celkom dôležitý, tak tu mám pre nich sladký príspevok. Taký jemnejší, asi aj preto som si vybrala tento motív s ježkom. Je od Margaret Sherry a jeho názov je Bubbles of Love, bol uverejnený v časopise Quick & Easy Cross Stitch. Bublinky by mali byť vyšité špeciálnymi svetlo odrážajúcimi mulinkami, ale nebolo kedy ich zháňať a myslím, že som u nás v galantérii videla len metalické, ale ešte si to overím. Aj tie ostatné farby som si prispôsobila, aby som to stihla. Pri vyšívaní mi asistoval malý ježko, ktorý mne a spolužiakovi kedysi pomáhal vyrušovať v škole. Trochu mi urobil škrt cez rozpočet rozmer obrázku, ale tak nevyzerá to najhoršie ani v tejto úprave. Aj keď väčší problém bol pri fotení, lebo veľa gýčových srdiečkových vecí doma nemám :-).










Oslávte dnešný deň so svojimi milovanými a nezabudnite si to zopakovať aj hocikedy v priebehu roka, min. raz do mesiaca :o)

Pekný piatok prajem!


Mohlo by sa páčiť

2 comments


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.