♔ Keep calm ♔

10 februára


Poznáte také tie obrázky typu "Keep calm and..." s rôznymi koncovkami? Ja veru hej a raz som videla poznámkový blok s takým niečím a chcela som si také vyrobiť sama. Pôvodný zámer teda bol, že si výšivku nalepím na blok s poznámkami k výšivkám, ale nakoniec som sa rozhodla, že si z toho spravím obrázok. Nebudem klamať, že sa mi nepáči, keď sem pridávam výšivky bez rámikov, tak budem musieť s tým niečo spraviť a že aj to dosť zavážilo. Ostatne si takú zmenšeninu môžem dorobiť inokedy :-)

Výšivku som si prispôsobila na rámik z ľudovky (18x24 cm). Zvyšný priestor som vyplnila dvojradovým rámikom a musím povedať, že sa mi zle vyšíval a trvalo mi to dlhšie ako to podstatné. Neobľubujem to rovnako, ako vyšívanie pozadia, ale keď si to situácia vyžaduje... Našla som si obrázok korunky, ktorý by sa dal ľahko pretransformovať do výšivky a zvyšok už bola hračka. Prvotný návrh som si naskicovala na pracovný štvorčekový papier, počas vyšívania som na korunke spravila ešte menšie kozmetické úpravy.

Nevedela som sa rozhodnúť, akú farbu si mám vybrať, tak som stavila na obľúbenú fialovú, ktorá sa celkom hodila k farbe rámika.

 



Keď už boli mušky vychytané, predlohu som nahodila do programu, aby dostala krajší formát a pri tej príležitosti som spravila aj zopár ďalších príkladov :-) Ak by mal niekto záujem, objednávku môžete spraviť tu.


Pekný pondelok prajem!


Mohlo by sa páčiť

4 comments

  1. Toto je úžasné!!! Veľmi podarené :) Ja som chcela Keep calm and paint your nails ako obal na telefón, ale majú ho len na iPhone :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no na telefón by sa mi také tiež hodilo, ale obávam sa, že na ten môj existujú len čierne, biele a ružové gumové :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Love this one!
    The Drink Mojito's is good one too!! :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. I wanted some pattern in green colour and mojito was the first what crossed my mind :-D thank you :-)

      Odstrániť


Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.